Tiden går fort

Alltså, jag undrar om jag håller på bli gammal? Jamen ikväll har jag varit på informationsmöte på den nya skolan som mina döttrar ska börja på till hösten, högstadiet är det som gäller. Det slog mig när jag satt där, att om mina tjejer har nått tonåren borde jag ha blivit bra mycket äldre än vad jag känner mig. Vilken insikt!!!
Det bästa är att det är inte så farligt att bli äldre, tycker jag i alla fall, eftersom man (jag) känner sig likadan inuti. Dessutom har man det ju lite bättre ställt (hrrrm, hrrrm) och kan göra mer saker.  Man får dessutom pyssla med så mycket antiwrinklekrämer som helst och exprimentera med sina rynkor, man får promenera med stavar utan att känna sig fjantig, man har nått den mogna åldern att man tycker om rött istället för vitt. Jaa....det är riktigt trevligt....
Känner mig nöjd med livet och mina underbara töser!!!

Puss & Kram

P.S Skulle i och för sig haft en annan fräsigare bil D.S

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Man kan ju inte bli nåt man redan är. Gammal har du ju varit rätt länge nu =)

Tavlan är beställd men ännu ej klar...den lilla konstnären söker efter inspiration...



Vaddå fräsigare bil...duger inte Toledilidon längre =)



Kul att det kom ett nytt inlägg så snabbt. Måste säga att jag blev överasskad !!

2009-01-22 @ 01:05:42
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh <3 Jag älskar dej mamma :)

2009-01-22 @ 20:44:26
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lina

Man är så ung som man känner sig! och du ser inte ut att vara en dag över 40 ändå :D <3

2009-01-25 @ 02:17:03
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: Veikan

Det räcker väl att den som sitter i är fräsig tycker jag kram

2009-01-25 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0