Mera tid

Tänk att jag har sagt upp mitt extrajobb som har tagit mycket tid på kvällarna nu när jag får jobba så mycket på dagarna. Ja, jag har kvar ett extraknäck, men det är bara två timmar i veckan, som ska gå till mitt NÖFS-konto....ofta värt tycker jag :)
Ikväll har vi varit till badhuset där ungarna har badat och badat och det ska bli mer av demn varan. Mera tid kommer att avsättas till familjära aktiviteter eller bara umgänge. Funderar på att ordna en riktig spelhålekväll och bjuda in spelsugna individer på lite matchning. Dåliga förlorare behöver inte besvära sig eftersom risken är enorm att jag segrar... ;)
Nu väntar snarklådan på mig, måste sova för jag ska upp tidigt imorrn och vikariera på en förskola. Tycker det är skoj att komma till nya ställen och träffa nya människor - berikande för kropp, knopp och själ!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Vad blir det för spel???

2009-01-31 @ 23:32:26
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Uppdateringen är ju lika slö som en björn på vintern...trots fixade datorer!!!

Fast det är klart....du sitter väl kanske hemma med frökatalogen hela kvällarna och drömmer om blommor!!

2009-02-05 @ 13:12:45
URL: http://kenasblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0