Slut på helgen

Så har denna helg lidit mot sitt slut. Sitter här och surar för mitt favvospel Midas Majong är borttaget från King.com. Fy vad trist :(( Kan dom bara plocka bort så där??
Annars så har helgen varit förträfflig! Mycket trevligheter som till exempel 4-års kalas, sovmorgon, melodifestivalen både live och på televisionen. Söta flickor som bjöd sin torpmorsa på frukost i sängen på alla hjärtans dag. Fick fina presenter också! Hjärtljus av den äldre och en mysig nalle av den yngre, Oj oj vad bra jag har det!!!
Har också fått avnjuta lite rött vin i trevligt sällskap. De är avkoppling. Tror jag ska gå med i nån vinklubb eller munskänkarna. Kanske gå någon vinprovarkurs? Skulle vara skoj.
Mindre skoj är träningsvärken som smygit sig på mig :(   Mina gamla knarriga knän skulle behöva smörjas upp också. Dom tål snart ingenting!!! Dålig kvalité kanske? Nej, nej... inte när det är made by hansson & olsson...bara ett tecken på att jag hållit igång ordentligt. Å mer ska de bli för torpmorsan är en riktig krutkärring. Kanske dags för slalombacken snart.... 

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0