Ooops :)

Mitt nya inlägg "for iväg" efter att jag bara skrivot rubriken. Så tokigt!
I alla fall så löd rubriken Alternativ situps. Vad jag är ute efter är om det finns några bra
tips på att träna magen utan att genomlida en massa situps. Det blir inte effektivt, ger
ingenting annat än ont i nacken. Ja, ja, vet att jag kanske gör på fel sätt eller att jag troligen
fuskar men det är inte medvetet. Enda gången orken tar slut och jag får träningsvärk är
när jag har kört i en så´n där krokig historia som man ligger på och håller armarna på ett visst
sätt. Tyvärr har jag ingen sån hemma... :( 

Så nu vill jag ha in alla tips av alla mina generösa läsare. Eftersom ni är så många kommer
denna sida att utsättas för hård belastning men ha bara tålamod. Jag kommer att läsa alla era förslag

Tack kära ni på förhand!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ligg på rygg och ha händerna mot sidorna och lyft upp benen 30 cm....håll kvar och sakta ner igen. då tränar du dom nedre magmusklerna!

Armhävningnar är också bra magträning.

2009-02-20 @ 01:15:13
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: lina

man kan ju stå i "plankan" den vet du väl hur man gör? Eller varför inte börja dansa dom mig? hahaha annars kan du ju alltid ställa dig på huvet och skaka rumpan? ;) HAHA



Jag saknar er jättemycket, tycker att ni ska komma ner nu :(

2009-02-20 @ 01:57:16
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: solan

du nu har jag bakat men jag vet inte hur det blev!?

2009-02-20 @ 16:07:51
URL: http://solansiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0