För långa raster :)

Ett av mina problem är att mina ta alldeles för långa pauser. Inte på jobbet kanske för där ar det tvärtom, men från andra sysselsättnignar som till exempel min blogg.... En av förklaringarna kan ju vara att jag prioriterar en del annat som... ja, det kanske inte är prioriteringat  när jag tänker efter utan en massa måsten. Såna där måsten som en ensamstående studerande heltidsarbetande snart tonårsförälder har. Tänk jag har inte ens hunnit sätta mina nya fröer som jag har beställt från impecta! Hjälp vad jag har försummat de små svarta... De kommer till och med i andra hand efter bloggen!
Nä nu måste bli skärpning.
En annan sysselsättning som jag pausat för länge ifrån är min femårsdagbok som jag startade upp detta år. Jag hade bestämt mig för att skriva varje kväll om lite smått o gott från dagen, kanske lite väder (ålderstecken eller släktdrag?) och sån´t där som är kul att jämföra för varje år, i fem år då naturligtvis. Tror ni jag har gjort det? Eller jag kanske ska skriva tror du att jag har gjort det eftersom det bara är du Kena som läser min blogg :-) Svaret är näe.... tyvärr.... för det har hänt en hel del.
Skärpning krävs och ska också bli.

Det här med spelkvällen som jag ordade om i ett tidigare inlägg måste förtydligas till att vi som väljer att delta i sammankomsten får också välja vilket spel som passar och känns bäst för kvällen. Det kan till exempel bli Fia med knuff, eller kanske Fia med hutt, eller Idol, eller Geni? Det finns många frågespel att välja bland också.

Ha de nu så bra kära läsare!!!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

En femårs dagbok om väder och vind...men det låter ju hur intressant som helst. Då kan du ju snabbt gå tillbaka i tiden och säga.... - Den 15:e April 2011 så var det -9 och sol !!!!

Anar jag att det börjar växa fram en "lill-gunte"???

2009-02-13 @ 00:17:47
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: lina

jaaaag läser ju din blogg :)

2009-02-17 @ 16:57:34
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0