Tjohejjj

Back in blogg.....för en stund i alla fall :)
Förstår att ni har suktat o trånat efter mina inlägg och inte har jag levererat inte, neej ganska dålig stil av mig...förlåt så mycket.
Nu är jag ialla fall här och det känns hääärligt.
Idag är dagen efter IKEA så det innebär lite skruv o monteringsstunder vilket är roligt! Då får jag ta fram verktygslådan och min fina nya skruvdragare. Joo, ni hörde rätt! Jag har faktiskt en hel egen, fin, svartgul skruvdragare. Vi två ska hjälpas åt att fixa. Vi ska sätta ihop ett nytt högskåp till badrummet som ska sluka många saker. Vi ska oxå byta ut handtagen på köksluckorna. Det är perfekt skruvarväder (regn) så jag är laddad!
På tal om vädret så har det varit skitdåligt i sommar. Huvva vad kallat o regnigt det har varit :(  Men jag ska inte klaga, jag har fått träffa alla mina goa syskon och deras små familjer. Kul med syskonbarnen både stora och små - njuter av att tillbringa min tid med dem även om det regnar. Mina egna flickor räknas förstås oxå in i denna underbara skara plus mor o far som så hjärtligt tar emot oss alla med stora famnen och stora grytan.

Nej det här duger ju inte! Nu måste jag ta itu med mina sysslor. Vi får väl se hur länge det dröjer till nästa gång. Vill ni så återkommer jag på bloggen!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0