Pub...

Vilken dag...å vilken kväll!!!
Har legat vid havet och njutit hela dagen. Varmt och skönt med trevligt sällskap :)
Efter middagen fixade jag åt tjejerna som skulle grilla korv o lite annat smått och segt, sedan
tyckte jag att de var dags att vattna åt mina kära föräldrar som för tillfället bor i stugan sin.
Jag tog med min "bästis" på en cykeltur och på hemvägen var vi tvugna att besöka restaurangen 
vid älven, det var ju så härligt varmt ute,...det blev ett glas vitt.  Det kändes  tokigt sen att åka hem utan att ha besökt "Calles" så det gjorde vi. En kall o god alkoläsk i en sorlig atmosfär var det länge sen jag avnjöt så det fick ske ikväll.
Äntligen en varm, ljummen kväll med glada människor i partystämning :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kenneth

För det första....blev helt chockad när jag såg att det var flera nya inlägg. Sitter fortfarande och gapar av förvåning.

Låter ju som om ni haft det riktigt bra på både strand och pub.

Det är ju det som är det bästa med sommaren =)



Fortsätt skriva du så besöker jag dig varje dag !!!



....svart och gul skruvdragare låter ju som en "måste ha grej" även i detta hem...

2009-08-10 @ 23:20:24
URL: http://kenasblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0