Nytt jobb

Första dagen på nya jobbet avklarad och det känns SUPER  =)
Här fått ett lärarvik på särskolan, heltid! Precis vad jag drömt om - fantastico!
Känns lite konstigt att komma hem efter jobbet och inte ha en massa pluggande att ta itu med utan kan i lugn och ro
fundera på vad som ska stå på middagsbordet. Det är väl nu man ska få skörda frukterna av allt slit som det gamla talesättet säger. Jag har passat på att rensa lite ogräs, prata lite med rosorna :) Sen hittade jag vita fina innerdörrar på blocket som Min snälla dotter Elin hjälpte mig att frakta hem och bära in - jätteduktig!
Idag har mina flickor varit änglar istället för gårdagens små j.....
Lisa har skickat in bidrag till en sångtävling och har sedan varit go o glá!

Jag har avslutat kvällen med en lång härlig powerwalk. Skönt med sommar, vill INTE att den ska ta slut....

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kenneth

Grattis till det nya jobbet. Det innebär ju att du får sommarlov nästa sommar =)

2009-08-11 @ 22:32:34
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: LINA

men va äre jag ser? :D du har ju uppdaterad massa! hihi.. GRATTIS TILL DET NYA JOBBET, jättekul! puss på dig bästa du.

jag saknar er jättemyckeeeeet. flytta hit.





och jo, jag ska dansa igen i höst :) anmälde mig igår!

2009-08-12 @ 00:37:11
Postat av: Anonym

Vad består den ramboutrustningen av?

2009-08-13 @ 23:17:58
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Mamamamamamamamamaaaaa, JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN, UNIVERSUM, ALLT! DU FATTAR INTE HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG, <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :D



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2009-08-14 @ 12:04:37
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0