Kvällsdopp

Ååååå vilket underbart väder det har varit idag!
Varm, fuktigt luft o het sol. Får lite utlandskänsla.
Har jobbat idag (tyvärr). Hade sedan ett möte i stan 15.30 som gjorde mig glad så det fick bli picnicmiddag nere vid älven där vi åt hämtpizza jag o girlsen. Härligt o gott som rackarn var det. Cyklade sen hem, la mig i hängmattan o jäste när jag kände, näe, det här duger inte. Måste bada oxå. Sagt o gjort...vi (jag o girlsen) åkte iväg till Boviken och tog ett kvällsdopp i havet. Det är så härligt att kvällsbada och ligga i kvällssolen och torka. Kaffe termosen var förstås med.
Torpmorsan återvände till torpen vid solnedgången :)
Nu hoppas vi på en lika fin dag imorgon för då är jag ledig...JIIIPPPII!!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0